Ottaa päähän älyttömästi tämä vuodatuksen takkuilu! Ja nyt on kuvatkin kadonneet. Enpä täällä montaa kuvaa ole julkaissutkaan, mutta nekin muutama tärkeitä ja nyt tipotiessään... Koitan opetella käyttämään muun sivuston blogia, laitan tänne linkin kunhan saan sen toimimaan...
Tilannepäivitystä: Terolut kuuri taas menossa ja arvioitu PAS 17.8. Siis jos menee saman kaavan mukaan kuin viimekerta. Eihän välttämättä lääkkeet vaikuta samalla aikataululla. Taas olen ihan turta eikä mikään tunnu miltään.

Kommentit