tänään on tiistai. viime sunnuntai-iltana olen viimeksi polttanut tupakan. nyt se loppui! viimeisen kuukauden olen polttanut 5 tupakkaa päivässä, ennen meni n. aski päivässä joten rutkasti sain vähennettyä. eilen sitten vain päätin, että tänään se on loppu. hyvin menee, vielä ainakin :) aiemmin ajattelin, että samantien loppuu tupruttelu kun raskaustesti näyttää kahta viivaa. mutta miksi en lopettaisi aiemmin? ja miksi lopettaminen  tuntuu nyt niin helpolta? lähes 9 vuoden tupruttelun aikana on tullut aika monta kertaa "lopetettua" enkä edes yhtä päivää ole ilman pystynyt olemaan. nyt en ole edes ärtynyt, ainoa vierotusoire tähän mennessä oli eilinen päänsärky jonka siis oletin johtuvan tuosta. tällä kertaa todella uskon etten sorru! siskoni sanoi, että raskaana varmaan olen, hänenkin oli tosi helppo lopettaa siinä vaiheessa. toivottavasti olisi oikeassa! :)

tänään kp 26. olispa jo sunnuntai 28.11, kp 31. saisin testata jo!

nyt käsityö puuhiin. yhdet villasukat pitäisi saada vielä aikaiseksi ennen joulua, samoin keskeneräiset villahaalarit siskon lapselle. taitaa tulla kiirus! :)

PS. nyt tuntuu, pitkästä aikaa, että olen onnellinen. on ollut paljon kaikenlaista puuhaa ja olen saanut lapsettomuus asiaa lykättyä vähän takasyrjälle. kenties tuo lähestyvä joulukin vaikuttaa asiaan :) se vaan on niin ihanaa aikaa!